Chock-ångesten slog till igen



Känt mig trött idag. Sovit flera timmar i sträck. Helt förvirrad när jag vaknade och hade försovit mig till hämtningen av barn. Tog mig dit och mitt i skolkorridoren känner jag hur det börjar sticka i huden och yrseln slår till. Ta mig ut härifrån! När man är säker på att man ska svimma mitt framför alla barnen på fritids. Hur lätt är det då att övertyga sig själv om att "det är bara en ångestattack"... ? 

#tankaromutmattning #fuckanxiety #ångest #yrsel #anxiety #idagärdetjobbigt #jagtrivsbättreutanångest #hatarattjagblirsårädd


Kopierar min instagram idag. Chock-ångesten slog till igen. Man går tamejfan aldrig säker. 



6 kommentarer:

  1. Nej, det ska gudarna veta, man går aldrig säker.. Har ju haft huvudvärk och nu har jag även en klump i halsen och tryck över bröstet.. Och imorgon är det terapeutbesök, en timmes resa bort. Vila idag och försöka komma iväg imorgon. Vi fortsätter väl som förut , en dag i taget! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas terapeutbesöket gick bra och att symptomen lättat något. Men visst, vi fortsätter, en dag i taget. Snart så kommer vi ut på en äng fylld med sommarblommor, enhörningar och glitter som By Little Neas coach fixar åt oss! ;)

      Radera
    2. Jag överlevde dagen, men nu är jag trött. Låter bra med enhörningar och glitter, då tar jag med mig min blåa skumpa dit! :D

      Radera
    3. Jaaa!! Ta med den blåa skumpan! <3

      Radera
  2. Nej, det går liksom inte att förebygga och planera sig bort från allt även om en vill. Kram ❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näe, ibland bara händer det och då får man bara försöka dansa med och göra de moves man har övat in. Kram<3

      Radera