Slow down and breathe

Källa

I går blev det inte en dag som jag önskat. Istället blev det en dag med huvudvärk, hårda hjärtslag, trötta ögon, öm hud, magknip, feberkänsla, yrsel och trötthet.

Resultatet av en aktiv vecka. Antar jag. I kombination med lite ångest inför veckan som väntar. Alldeles för mycket inplanerat för att det ska kännas helt okej. Men inte direkt saker som man kan ställa in, såsom möte med nya terapeuten, födelsedagar och sådant.

Givetvis har nattsömnen spökat ännu värre än den gjort på länge. Jag har vaknat, barnen har vaknat om varandra osv. Vet inte vad det var som hände, så här brukar vi inte ha det om nätterna längre. Så idag blir det att checka ut från allt. Försöka varva ner och vila.

5 kommentarer:

  1. Var rädd om dig❤❤❤
    Hoppas du kan ladda batterierna så att du orkar ta dig igenom denna vecka.
    Jag ska också backa idag.
    Efter en fin helg med fina upplevelser säger kroppen ifrån med ångest,influensavärk, yrsel och matthet.
    Spelar ingen roll att jag upplever positiva saker. Hjärnan orkar inte iallafall.
    Hoppas du får bra kontakt med din nya terapeut.Så värdefullt att ha stöd från någon som lyssnar och som man kan bolla alla tunga, svåra tankar med.
    Tänker på dig������
    Kram från
    Annica

    SvaraRadera
  2. Nu blev det fel.
    Skulle vara ❤❤❤❤❤❤.
    Kram från
    Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Jag har laddat om lite nu, känns bättre efter ett par dagar med sömn och mer vila. Hoppas din sjukdomskänsla också hunnit lägga sig efter helgen. Den är inget vidare den där... Hoppas också på att det blir bra med terapeuten, det känns skönt att ha nån att ventilera med. Nån som ser saker utifrån.
      Kram och tack för alla❤️!!

      Radera
  3. Åh, om bara sömnen kunde få funka i alla fall! Hoppas du får en ok vecka och att det inplanerade funkar bra ändå. Det kan ju bli en superfin vecka <3 Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag sovit lite bättre för varje natt, så det tar sig, det gör det ju alltid. Upp och ner. Fram och tillbaka. Hela tiden.. Snällt att du ger mig de positiva synvinklarna också. Det är klart att det kan bli en fin vecka ändå. Nu är det ändå okej och det är bara onsdag. Mer än halva veckan kvar ju!! kramar

      Radera