Mina bästisar här hemma om dagarna

Mina bästisar här hemma om dagarna:

1. Mitt kedjetäcke. Det har revolutionerat min sömn. Älskar det!

2. Min kalender. Om jag inte skriver ner vad jag har att göra i veckan hade det blivit kaos. 

3. Min dator. Min livlina ut i världen. Mitt bästa skrivverktyg. 💕

4. Min yogamatta. En rektangel som ger mig lugn varhelst jag rullar ut den. Magi. 🙏🏻

5. Min positiva bok. Att fokusera på det som fungerar varje dag är helande. 

6. SR-appen. Alltid något att lyssna på (eller somna till😂)

7. Spotify. Se ovan. Sjunga är friskvård. 

8. Mina växter. Att vattna, pyssla om och greja med växterna är ren terapi.

9. Katten som jag passar emellanåt. (Minus städningen som tillkommer då. Så mycket päls... Atjo!)

10. Levande ljus och min brasa i miniformat. (Ljuslykta med spisbränsle, mycket praktiskt när man inte har äkta vara.)

Vilka är dina bästisar om dagarna?



7 kommentarer:

  1. Alla bloggar där man hittar likasinnade med samma problem/erfarenheter som en själv. Guld värt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bloggar är väldigt bra, håller med, dom ingår liksom i min dator tänkte jag! ;)

      Radera
  2. Soffan är min bästa vän när jag kommer hem från arbetsträningen :)
    En tänd brasa till det är inte fel.:)
    Hundarna måste få sitt med skogspromenad :)
    Meditation varje dag gör mig piggare :)
    Mitt broderi :)
    Tända ljus:)
    Lite träning :)skönt att kommit i gång med det, saknat det.
    En bra bok när jag orkar läsa :)
    Alla bra och fina bloggar man följer och läser :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad härliga saker du har om dagarna! Tusen tack för tipsen!

      Radera
  3. En bok, storytel, soffa, säng, datorn och mysiga kläder. Och en filt. Och min familj såklart. 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Storytel har jag fått sätta på paus. Igen. Pga lyssnar för mycket så jag blir alldeles trött! Men ja, vad mysigt det låter. Tack för att du berättar!

      Radera