Brain zaps

Eftersom jag vid det här laget lärt känna mina varningssignaler ganska väl vet jag att det som just nu sker inte är så bra.

Brain zaps är en av de sista varningarna jag får av min kropp innan den bryter samman. 

Så lämpligt att den kommer när man är iväg hemifrån och den bästa vilan man kommer åt är på ett litet hotellrum. Med resten av familjen. 

Jag vill inte må så här. Inte nu. När jag ska njuta av samvaro med min familj och barnens vänner och familjer. Vi har så mysigt tillsammans. Då vill jag vara med. Inte ligga på hotellet och må dåligt. 

På positiva listan kommer trots allt
- Många skratt
- God mat
- Fantastisk utsikt
- Glädjen i att se mina barn göra något de tycker om. 
- Glädjen i att barnen och deras kompisar strävar mot samma mål, men trots konkurrensen, är de världens finaste vänner. 

#fuckutmattningssyndrom





2 kommentarer:

  1. Åh, lider med dig! Känner igen känslan när man inte orkar njuta av det mysiga fullt ut. Hoppas du kan få ordentlig återhämtning på hemmaplan sedan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt stöd! Jag sov ikapp när vi kom hem och känner mig just nu på banan igen. Tack och lov. Bara trist att man inte orkar delta fullt ut när det är roliga saker på gång.

      Radera