Social baksmälla

Har varit för social idag. Lite för mycket är alltså lite mer än ingenting alls. Och sen blev jag bara plötsligt så väldigt trött i hjärnan igen.

Kände bara att, nu är det nog. Ge mig mat och lugn och ro, så jag kan bli människa igen. Där är vi nu.

Pulsen slår en aning för hårt och den lugnar sig inte heller. Alltid lika jobbigt. Vet ju att jag måste ligga kvar. Fortsätta utmana mig själv i vilan. Inte rastlöst jaga vidare. Utan bara vara stilla. Fortsätta andas. 

Social hang over.

I have been a little too much social today. I mean, more than nothing...And then it hits me again, the paralysing tiredness. My brain feels like it's going to explode. 

Give me some food. And a quiet room. Then I can be human again. 

Trying to relax. 

1 kommentar:

  1. Åh så jag känner igen det här. Ju tröttare desto svårare att vila fast det är det en behöver...
    Ta hand om dig!

    SvaraRadera