Träningsvärk

Var ute med min yngste och skuttade häromdagen. Eller, jag skuttade inte så mycket först, men sen verkade det så roligt, så jag började också hoppa omkring! Kände mig bara glad i kroppen, inte ens särskilt trött. Varpå jag nu har träningsvärk i låren. Det har jag inte haft sen... Nä, jag vet inte när.

Det intressanta är att "träningsvärken" även sitter som ett band över pannan. Hjärnan påminner mig om att ta det lugnare, det är helt klart. Men så oväntat härligt att få känna känslan av träningsvärk, för omväxlings skull!

4 kommentarer:

  1. Förstår dig helt! Träningsvärk var inte direkt nyss jag kände av heller. Men kul att få skutta. Vissa saker är värda att få reaktioner av <3 Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, träningsvärk känns liksom helt okej, jämfört med allt annat som man känner av. Och att skutta, det gör man alldeles för sällan! ;) Kram

      Radera
  2. Träningsvärk var längesedan, värk däremot är jag van vid ;-) Mys med hopp och skutt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är något annat med den vanliga värken som är mest jämt och ständigt. Träningsvärk var riktigt befriande i jämförelse! Kram

      Radera