Tankar om utmattning fyller 1 år idag!

Bildkälla

Idag är det 1 år sedan jag startade den här bloggen. Jag ville ha något att göra om dagarna och när jag skriver mår jag så mycket bättre. Så jag tänkte att jag skaffar väl mig en blogg. Och så gjorde jag det. Men aldrig, i min vildaste fantasi kunde jag ana att jag skulle få så mycket tillbaka. Alla fina läsare som hör av sig och kommenterar. TACK!! Från djupet av mitt hjärta, jag är så tacksam för att jag fått lära känna er.

Här kan du läsa bakgrunden till hur det började och lite av fortsättningen.

Återigen, tack för att ni läser och kommenterar. Jag uppskattar det så otroligt mycket! 

9 kommentarer:

  1. Känns fel att känna grattis här. Men visst är det skönt att skriva av sig. Man får liksom bättre perspektiv och får ur sig det som gnager inombords. Jag skriver en gammal hederlig dagbok vid köksbordet. För hand. Så retro 😉 fick dock order från läkaren att inte skriva. Är det fler som fått såna restriktioner? Kram pårej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriver också mycket, så skönt! Vad var läkarens motivering till att du inte fick skriva? Själv läste jag i början upp mycket av det jag skrev för min psykolog. Vi hade många bra samtal utifrån det. Kram

      Radera
  2. Jag är jätteglad att jag hittade din blogg. Det är så skönt att veta att man inte är ensam. Och alla kommentarer där jag också känner igen mig i så mycket. Just nu orkar jag inte kommentera någonting i sociala medier, har en riktigt dålig period igen just nu. Men ville så gärna säga att jag är djupt berörd av det du skriver och beskriver. Du och alla ni som orkar det är jätteviktiga! Kram till dej och var rädd om dej! Vi måste tro att det blir bättre stunder igen. ��

    SvaraRadera
  3. Det var för att jag inte skulle utsätta hjärnan för en massa intryck, tankar och oro. Hon vill att jag ska vila. Nu sist sa hon att jag har ju iofs förberett mig grundligt för besök hos psykologen ialf. Fast hon tyckte det var för tidigt att försöka reda ut redan orsaker och triggpunkter. Hur får man stopp på tankar liksom? Läkaren är nog rädd att jag vill skynda på tillfrisknandet

    SvaraRadera
  4. Men alltså din blogg är ju bara BÄST! Älskar den! Så ärlig och rakt på, med humor ��

    SvaraRadera
  5. Tack till dig för allt du delat med dig av! Många kloka, insiktsfulla inlägg som hjälper oss andra! Kram <3

    SvaraRadera
  6. Hurra för att du delar med dig på ett så lättläst och bra sätt. Du inspirerar verkligen! Kram

    SvaraRadera