Human


Ligger och vilar, kollar på finaste filmen på länge. Human. Den finns på svtplay till november. Musiken finns på Spotify. Lyssna, titta! Vackert, vilsamt, gripande.

Nu är det dags för terapi. Det enda jag inte ställer in pga trötthet och allmänt dåligt mående. Försöker alltid ta mig dit även om jag avslutar och går hem i förtid (det har också hänt). Men är så trött i kroppen och huvudet. Sömnig och värk och liksom seg helt enkelt. Orkar inte cykla för det blåser så mycket, men orkar inte ta bilen pga jobbigt att parkera där. För långt att gå, för jobbigt att passa busstider. Idag är det lite jobbigt helt enkelt!

Vill mest ligga kvar under filten och lyssna på den fina musiken!

10 kommentarer:

  1. Det är helt okej att hoppa över terapin också någon gång ibland... Du gör ju annan terapi som du också behöver... kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, men ville gärna ta mig dit idag för att få förklarat mitt TMU-resultat för mig på vanlig svenska! Nu är jag tillbaka under filten... :) Kram!

      Radera
  2. Hoppas du snart piggnar till lite! Du har ju varit mycket i farten på sistone, fått ditt TMU besked och sånt tar kraft...ligg du under filten bara, ingenting springer sin väg!
    Jag kommer vara på resa närmaste veckorna i ett land där elen är högst stundomsinnad, får se om jag alls kan delta i den virtuella världen. Annars återkommer jag! Ha det så bra!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad spännande det låter! Hur känns det att resa iväg så, är du nervös eller bara cool lugn? Hoppas du får det toppenbra, vi hörs när du har möjlighet. Kram!

      Radera
  3. Började titta på den igår, ska se resten idag. Den såg väldigt vacker ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tittar också i omgångar, blir helt avslappnad och somnar hela tiden! Men så otroligt vacker!

      Radera
    2. Fantastisk film! Det vackraste jag sett på länge!

      Radera
    3. Håller verkligen med, så himla fint!

      Radera
  4. Har börjat titta på den nu. Tack för tipset!! Det är bland det finaste jag sett ❤️❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du också gillar den, jag tycker den är jättefin och nu är jag helt hooked på musiken också.

      Radera