Mingel-party


Jag har haft en tanke om att träffa er! Alltså på riktigt, se vilka ni är. Tycker ni verkar vara ett så himla härligt gäng som hänger här med mig! Tänk att få prata och skratta i verkligheten istället för bakom våra skärmar. Det hade varit superkul! Det är en av de bästa saker som den här sjukdomen och sjukskrivningen fört med sig. Alla nya människor som jag mött. De som jag troligtvis aldrig hade fått förmånen att lära känna annars.

Men, så trötta och uttröttade som vi är (aldrig tycks vi vara pigga samtidigt heller!) hade det kanske inte blivit mycket av det. Får väl fixa en jättestor Skype-konferens där alla får ligga i sina sängar och mingla digitalt! 

8 kommentarer:

  1. Ja det vore trevligt att träffas men vi får ta det digitalt haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar svårt att få till IRL just nu!

      Radera
  2. Ja det vore trevligt att träffas men vi får ta det digitalt haha.

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Skypekonferens från sängen :D jag är på! ;p

    SvaraRadera
  4. Vore superroligt :), håller med dig, att ha fått så många nya vänner här på bloggarna, verkligen jättekul. Vi har ju varann här som förstår varandras problem. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så jätteglad för att jag har er alla! Så det hade verkligen varit kul. Får ha det som framtidsprojekt!

      Radera
    2. Ja tycker jag verkligen :)En riktigt bra ide

      Radera