Håhåjaja


Värk i armarna from hell idag. Ledvärk och muskelvärk om vartannat lite varstans i kroppen. Till och med värre än igår.

Vaknade av mina stressdrömmar med ångestpåslag i natt. Tog en riktigt bra stund innan jag lyckades varva ner, låta ångesten försvinna och somna om efter det. 

Det enda positiva med detta är väl att jag ska iväg på Försäkringskassans utredning nästa vecka och då kommer jag kunna förklara bättre hur det känns när det gör ont. För på något mysko vis lyckas jag alltid förtränga det mellan varven. 

Idag blir det vila. Mysigt besök senare och sen lite mer vila. 

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du har värk. Glöm inte att skriva ner allt du känner på en lapp så du kommer ihåg det när du skall på utredningen. Det är ju så lätt att glömma allt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt tips! Ja, det är bäst att skriva ner allt, för det är svårt att komma ihåg när man väl sitter där.

      Radera