Legoland

Familjen har tagit semester i samband med skolavslutningen och kört till Danmark. Vi har Legoland i sikte. Jag funderar på hur det kommer gå för mig, särskilt som jag varit så otroligt trött den senaste tiden. Men jag har sovit mycket och vilat så mycket det bara varit möjligt, så jag ska göra det bästa av den här tiden.

Ibland får det helt enkelt kosta lite, även om det kommer surt efteråt. Familjen behöver få sitt också. Allt kan inte upptas av UTMATTNINGEN. Den där som kommer in och tar över allt utrymme i våra liv. Pressar sig in i varenda vrå av vår familj. 

Nu pressar vi undan den lite grand. Väl medvetna om att den kommer att ge igen när helst den känner för det. Men emellanåt behöver jag bara känna att jag lever lite. 

... och om det är dåligt med uppdateringar här, så har jag för mycket att stå i, 
eller så har jag inget wifi! ;)

www.legoland.com

6 kommentarer:

  1. Åh, vad kul för familjen med legoland. Jag hoppas verkligen att du också får en fin resa och en fin upplevelse. Ta varje tillfälle att koppla ifrån och vila så du kan njuta när det gäller :) Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke! Jag har vilat när det funnits tillfälle. Vädret har varit på min sida, (15 grader och duggregn) vilket också underlättat enormt och dessutom inte så mycket besökare i parken. Skönt för alla, men särskilt för mig!

      Radera
  2. Så härligt, hoppas ni får roligt, var där för en 17 år sen med våra barn, jag hade lika roligt som barnen hade. En upplevelse verkligen :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var roligt! Resmålet i sig är ju också en klassiker!

      Radera
  3. Hej! Legoland är fantastisk❤️ Vi talar ofta om hur mycket skoj vi hade där🤗

    För snart 1 år sedan när jag bara hade varit sjuk i ca 5 månader vill familjen gå på Gröna Lund och bo med husbilen på camping vid Långholmen. Toppen tyckte min man för då kunde vi cykla i Stockholm och till Grönan. Jag hade ett "pep talk" med min terapeut och förberedde mig i hur jag skulle hantera min ångest om något hände på Grönan. Det var en trygghet att veta att jag kan dra mig ur när det blev för mycket. Som tur var hände inget och det var inte så tjockt med folk så jag kunde dra mig undan med min man och varva ner medan tjejerna åkte och kom till oss när de var klara så vi kunde gå tillsammans till nästa attraktion. 🤗

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad skönt att höra att det fungerade bra med dina strategier! Ja, Legoland var härligt. Vi pratar också om det fortfarande!

      Radera