Tekniken funkar igen!

Mitt internet är tillbaka! Yippie! Det är i och för sig skönt att vara lite frånkopplad från internetvärlden, men det är ju roligt när det fungerar igen!

Saker jag har gjort när jag varit utan internet, alltså utan TV och bredband.

Vilat
Sovit
Funderat
Promenerat
Luktat på syrener
Köpt allergitabletter!
Duschat mina krukväxter och flyttat ut dem på sommarsemester i trädgården
Rivit ner ett getingbo i samma trädgård
Tittat på gamla foton som jag hade samlat i en kartong
Spelat fia med knuff
Yogat
Ätit glass

och lite såna saker. Alltså har det inte gått någon nöd på mig!

Men det har varit varmt. Känner mig helt vimmelkantig av värmen. Och solljuset. Men det är ju som det är. Snart är det höst igen...;)

3 kommentarer:

  1. Skönt med en paus! Kanske skulle prova det, trots fungerande internet.. Jag såg väderprognosen för den här veckan igår och alla andra blir säkert jätteglada, 26 grader varmt och sol, hurra! Jag känner bara: "Oh no, nu får jag sitta inne. Det blir för varmt och alldeles för ljust. ORKAR INTE!" Men som sagt, det är som det är. Det går väl att ha det bra inne också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har vilat och laddat hela dagen för att orka med att ta barnen till utomhusbadet en liten stund i em. Håll tummarna för mig! Gulliga som de är, så är de fullt medvetna om mitt tillstånd och att de inte kan förvänta sig bad i flera timmar. Men de är nöjda med ett kortare bad och att vi tar glassen hemma sen. För mig blir det fortsatt inomhus resten av dagen efter det!

      Radera
  2. Låter ändå ganska härligt. Utan tekniken hittar man lätt andra saker att sysselsätta sig med, som inte kommer fram annars :)

    SvaraRadera