Sista dagen jag är anställd på min arbetsplats?

Imorgon är det möte med min arbetsgivare. Högste chefen. Jag känner mig allt annat än lugn inför det mötet. Men å andra sidan vet jag inte vad jag oroar mig över.

Jag vet ju att jag kommer bli av med jobbet. That´s it.

Så det är bara att gå dit. Överleva och gå hem igen. Göra det som är viktigt här i livet.

När jag väl skrivit på uppsägningen är jag fri. Försöker verkligen peppa mig med positiva tankar.

Fast det går sådär, ärligt talat.

Å andra sidan. Ska jag ändå bli av med jobbet kan jag ju lika gärna bli det nu.

Varför dra ut på plågan? Om de ändå inte vill ha mig kvar?

7 kommentarer:

  1. Åh...skickar en varm kram till dig! Ta dig igenom mötet, det är bara det du behöver göra först och främst. <3

    SvaraRadera
  2. Skickar en kram och hoppas det går bra. Tragiskt att du blir av med jobbet. Kram♥

    SvaraRadera
  3. Hur gick det?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit om det idag! Tack för att du frågar!

      Radera