Vad vill du göra?

Frågan är alltid

Vad vill du göra?

Nu har jag funderat så mycket på det, så jag har börjat komma fram till viktiga saker. (Eller inte!) Som till exempel att man kan faktiskt betona varje ord i den meningen och så blir betydelsen lite olik varje gång.

VAD vill du göra?

Vad VILL du göra?

Vad vill DU göra?

Vad vill du GÖRA?

Men något svar har jag förstås inte. Inte ännu.

Vad säger ni, gänget därute, kan ni ge mig några uppslag? ;)
Jag är för sjuk för att jobba på mitt arbete, men tydligen för frisk för att få vara hemma.
Planen är att jag ska kunna göra något 2h/dag fem dagar i veckan.
Vad som helst!!

(Bara det är genomförbart för nån med utmattningssyndrom.)

(Och något jag tycker verkar kul!)


4 kommentarer:

  1. Kanske intressechecklista kan vara till hjälp?
    http://www.arbetsterapeuterna.se/Min-profession/MoHo/Oversikt/Intressechecklista/

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ska jag verkligen kolla på!

    SvaraRadera
  3. Visst är det svårt. Ingenting är ju särskilt kul i vår situation. Då är det svårt att tänka utanför boxen tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Ja, och det är väl därför jag aldrig kommer fram till något heller!

    SvaraRadera