Huvudvärken eskalerar

Igår kändes som en bra dag. Jag tog det lugnt. Kände mig bra. Pigg. Frisk. 

Idag har huvudvärken eskalerat sen jag vaknade. Den blir bara värre och värre. 

Igår frågade en kompis mig hur jag mår efter en hel sommar och jag tycker det är helt okej. 
- Men du håller inte bara ihop nu då och kraschar sen när skolan börjar igen? 
- Det är ju möjligt, svarade jag. 

Men bättre lite små dippar oftare än en sån där stor totalkrasch som tar flera månader att repa sig ifrån. Försöker sova och se om det blir bättre. 

La undan mobilen för att vila ögon och huvudet men fastnade i Netflix. Det skulle jag nog låtit bli. Så nu åker Netflix också undan. Ett tag. 

Jag är här även om jag inte har kraft att svara på kommentarer så snabbt som jag brukar. Men läser och uppskattar dem alla. 

Osammanhängande inlägg detta. Skyller på huvudvärken. Peace out. 





4 kommentarer:

  1. Det är så jobbigt att man måste begränsa sig hela tiden. Men det är ju nyckeln till läkning.
    Skickar en styrkekram /Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, begränsa sig så att man kan leva ett hållbart liv. Grejen med alltihop. Men svårt... Kram

      Radera